Kattints a képre

2023. október 20., péntek

Uffizi bejutási módja 2023-tól

Uffizi helyzetjelentés 2023-ból:

Hétfő szünnap. 

Nyitva tartás 8.15-18.50-ig. 

A belépési ár 2023 III-hó elejétől X. hó végéig 25 euró, XI-hó elejétől a II. hó végéig 12 euró..., gondolom ezek az árak majd az évek múlásával emelkednek . Ez a program tulajdonképpen kötelező firenzei program, de gyakran változtatnak a bejutási lehetőségeken. Én valamikor 6 órától dekkoltam a bejárat előtt, és bizony meg volt a jutalmam, mert az épületben lenn a liftajtó, mint aznapi első látogatóra, rám várt! Így aztán elsőként is léptem be aznap abba a csodákkal teli  múzeumba, ami az épület 4. emeletén van.  

Ha jól értelmeztem a mostani lehetőségeket, ma már csak és kizárólag előre lehet foglalni belépőjegyet, nincs már sorállás hajnaltól az árkádok alatt! Ez természetesen nekünk, látogatóknak és a múzeumnak is jobb, csak tudnunk kellene a tennivalókat..., ezzel még adós vagyok.

-

Van egy Uffizi - Pitti Palota és Boboli kert kombináció is, aminek az ára 20 .euró.

Firenze card  72 óra időtartalom 36.000.- forint   Mindaz, amiről írok, az Uffizi és minden más. Drága, de kényelmes, és főleg rengeteg időt takaríthatunk meg vele! Ha valahol, hát Firenzében a sorban állási  idő nagyon drága! Csak egy baj van ezzel a kártyával, az időtartalma..., 72 óra nagyon kevésnek tűnik, mindenképpen alaposan ki kell dolgozni még otthon az időtervet lebontva a látni kívánt múzeumokra, és ha úgy adódik, kellhet még jegyet venni valamelyik frekventált múzeumba, ahol több időt kívánunk eltölteni! Gondolom erre mondjuk a Pitti palotára veszünk külön jegyet, mert az talán még az Uffizinél is időigényesebb. De reméljük lesznek majd olyanok, akik tapasztalatokkal alaposan ellátnak minket itt a neten. Én talán jövőre fogok újra Firenzébe eljutni.

Amiket írtam, azok 2023-as adatok, és nem ígérem, hogy mindig javítani fogom az évek során, de viszonyítási alapnak jó, és majd azért igyekszem követni a dolgokat..

Netkoffer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése